درد

روماتیسم بدن را کرخت و سنگین میکند 

برای همین انرژی که باید صرف کنی تا یک زندگی عادی داشته باشی بیشتر از سایرین است 

و این باعث می شود همیشه خسته باشی

برای خستگی به کافئین پناه میبرم (که ظاهراه کم خطر تر از بقیه چیزهاست)

قهوه بیخوابی و بد خوابی دارد 

و پوکی استخوان را تشدید می‌کند 

قرص کلسیم باید بخورم که کلیه ها را اذیت می کند و ...

امشب درد دارم 

دارویم تمام شده 

باران می آید و حال رفتن به داروخانه را ندارم 

به پهلو دراز میکشم و فکر میکنم 

به فلسفه رنج 

به عالیجناب ! 

یادم می افتد به دوستی که همیشه می گفت وقتی درد داری بیشتر به خدا فکر می‌کنی !

به تو فکر میکنم 

الان چکار می‌کنی ؟

اصلا یاد من هستی ؟ 

صدای باران روی کانال کولر 

سکوت 

شب 

...

تب دارم و هذیان برایت می نویسم 

ذهنم پر است از فکرهای اشتباهی 

بگذار حالت را بپرسم گرچه دیر است 

عالیجناب شعرهایم ، روبراهی ؟ ...

حال بد

حال خوبتو به احوالپرسی دیگران متصل نکن

که اگه یه هفته حواسش بهت نبود 

دیوونه نشی 

این هزار بار ...

رابطه

خلاصه همه رابطه ها اینه

برینی براش 

میمیره برات

بمیری براش

میرینه برات ! 

...

دلم تنگ شده برای اون روزهایی که وقتی ناراحت بودم منو از ۱۰۰۰ کیلومتر اونطرفتر حس میکردی 

حالا 

چند روزه برای دو دقیقه حرف زدن وقت نداری 

وقتی هم زنگ میزنی میگی فلان پست رو بردار و ...

با من دعوا نکن 

من هنوزم فقط به تو وفادارم 

فقط تو 

کاش برات مهم بود ...

رویا

همایش تهران رو دو در کردم

اومدم شیراز 

حالا بدون دیدن تو بر می گردم ...