بی انصاف

بی انصاف.....

با کدام لالایی

 وجدانت راخوابانده ای !

که این چنین


بیخیالم شده ای ...


دستم از تو خالیست
اما دلم!
تا دلت بخواهد از تو پر است....


یادگاری

مثل جای بند ساعتم که روی دستم مانده


مثل آن سفیدی مضحکی که

روی مچ دست راستم ایجاد کرده

تـــــــــــو

روی هر لحظه ام جا ماندی

روی هر لحظه ام حک شدی

روی هر لحظه ام سنگینی میکنی

تو را که خیلی وقت است باز کردم از وجودم

زمان می برد تا جای سفیدت برود ...

خودت که رفتی

خودم که رفتم . . .

خاطره

سنــگین کام مــی گیــری مـــرد...!!!
در ایـــن ســرمای خیــابان...
بـه یاد کدام عشـــق...
خاطـــرات را دود مــی کنــــی...؟!

سنــگین کام مــی گیــری مـــرد...!!!
در ایـــن ســرمای خیــابان...
بـه یاد کدام عشـــق...
خاطـــرات را دود مــی کنــــی...؟!

بوسه

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد

با یه عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای اغوشت...


شنیدی


حتی

 اگر پشت سرت را هم

 نگاه نکرده باشی ،

مطمئنم

 گوش هایت صدایِ فنــدکم را شنیـد ...!
حتی اگر پشت سرت را هم نگاه نکرده باشی ،

مطمئنم گوش هایت صدایِ فنــدکم را شنیـد ...!