ماه بلندم

روزهای تعطیل

طولانی

کشدار

خسته کننده

روزهای غیر تعطیل هم انتظار


اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی ...

عسل و خربزه

دیشب عسل خورده بودم به فاصله کمی خربزه

طوریم نشد !


شاید باید برعکس باشه

ساده

دلم می خواد زنی دوستم داشته باشه

روی من حساس باشه

بگه نبینم به کامنت خانم ها جواب احساسی بدی

بگه بانوی تو منم به کسی نگو بانو

گیر بده که چرا انلاینی ؟

با کی چت میکنی ؟

می کشمت اگه با کسی دوست بشی


دلم می خواد ...

آه

دلم چه چیزهای احمقانه ای می خواد ! ...

بیماری

نوشتن یک جور بیماریه

بیماری که چه عرض کنم یکجور عوارض بیماری

فکر کردن یک جور بیماریه

و تنهایی


کاش یکی بیاد که خوبمون کنه !


اینقدر خوب که گوشی رو خاموش کنم

و تو آغوشش تا ابد بخوابم


مثل خواب خوش مورچه ای که توی عسل غرق شده ...

ارتباط کوتاه

شاید حرفهام برات تکراری

خسته کننده

یا احمقانه است

اما من به همین دلخوشم

به همین معتادم

به همین مطالب کوتاه

تکراری

احمقانه

همین ها حالم رو خوب میکنه


باش

کم باش

ولی باش