والنتاین

امروز والنتاینه


به بهترین دوستم

ریه هام
 قول دادم بهترین سیگارو براش بخرم
افسوس

سیگاری که با هم میکشیدیم

اینجا گیر نمیاد

گیر نمیاد...


امروز میخوام برم رژ بخرم


میخوام همونجا تو مغازه امتحان کنم!


میدونی


داره طعم لبات یادم میره ...

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.myfava.blogsky.com/

امسال ولنتاین تنهام :-/
نه کسیو دارم براش کادو بخرم :-/
نه کسیو دارم بهش تا صبح اس ام اس بدم..
نه کسی هست فردا براش اونجور که دوس داره لباس بپوشم :-( اون عطریو که دوس داره بزنم، برم دنبالش، همونجا که دوس داره ببرمش...

دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

و
بهترین دوست من؛ تنهایی هستش
شب خودم بهش تبریک مخصوصی میگم
انشاا خوشش بیاد...امیدوارم

دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ


ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﻢ ﺧﺎلیست


ﻭ ﺩﻟﻢ ﻏﺮﻕ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎ...


ﯾﺎ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺑﯿﮑﺮﺍﻧﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﮔﺮﺩﺍﻥ


ﯾﺎ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺩﺳﺖ ﻧﯿﺎﻓﺘﻨﯽ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻦ...

امین

دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

خواستی دیگه نباشی.. آفرین.. چه با اراده!
لعنت به دبستانی که تو از درسهاش فقط تصمیم کبری رو آموختی..

از هر چی میترسیدم

به سرم اومد

کاش از تو می ترسیدم ...

دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

بعضی " آه " ها را...هر چقدر هم که از ته دل بکشی.. باز هم سینه ات خالی نمیشود... امروز سینه ی من پر است از آن " آه " ها


دیشب خوابشو دیدم ..تمام روزم شده مرور او خواب...
دلم خیلی گرفته

عشق تو

مثل خنجری است که من

دارم در درونم می چرخانم

(کافکا خطاب به ملنا)

باشماق دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

دیگر نه اسی و نه جیوان و نه چیز دیگری آرام بخش
نفس هایم نیست
دست دراز کرده ام شاید گرمای دستت
این بار مرا نوازش دهد

تنم سرد

عرقم سرد

دستهایت سرد

گرمی سیگار تضادی است که لحظه ای آرامم می کند...

خودم سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

طعم لب ها
ار رژ نیست
ک بازسازی شود.
از احساس است
تا وقتی احساس ت هست
طعم لب ها هم.
اگر فراموش شد طعم لبها
احساسی نیست
پس فراموشی دلچسبی ست.

زیباترین سمفونی تاریخ را
برایت اجرا می کنم

کمی
لبانت را جلو بیاور ...

خودم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

اگر شنیده باشم چه؟

؟؟؟؟؟

خودم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

سمفونی تاریخ را!

هر چند آنقدر ها هم زیبا نبود...

تو شیدا نیستی

من شور شیدا آفرین دارم

تو زیبا نیستی

من عشق زیبا آفرین دارم ...

خودم دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

جالب شد!

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد