بازنده

خسته از جوونی ها


عاشق ولی مغرور


در امتحان عشق


ما هردو رد بودیم ...


نظرات 7 + ارسال نظر
دیوانه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

خوشحالم دوباره اومدی
آخه یمدت نبوی
تو بوی کسی رو میدی اسم که ...

می دونم

منظورت هادیه

فکر کن من هادی تو ام

بگو

بنویس

بی پرده ...

دیوانه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

نبخشید
نتونست
نشد
رفتم ...
ولی دلم جدا نشد ازش
اخ زندگی چیا باهم که نکرد...

این روزها می گذرند

اما

من از این روزها نمی گذرم ...

خودم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

کاش می شد باور کرد
چیزی به نام عشق را!
.
.
.
.
.
هر جه یشتر می خوانم ت
بیشتر به دیوانه شبیه می شوی
نقطه.تمام

دیوانه ای که از سر هر آبرو گذشت
از عمر من مپرس که آبی ز جو گذشت ...

خودم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

قیمت ش بود؟

قیمت عشق

نه بالاتر من

من و تو کم بودیم ...

مینو چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://suncity2000.blogsky.com

سلام ببخشید سر نزدم


عشق باور کردنیست ولـــــــــــــی

ولی افتاد مشکلها...

خودم یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

خودت باشی بهتر نیست؟

من و تویی نکن که من کسی بجز تو نیستم ...

خودم سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

پس وای ب حالت!

پس وای به حال هر دوی ما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد