دلتنگ


صبح یک روز من از پیش خودم خواهم رفت
                                             بی خبر با دل درویش خودم خواهم رفت

می روم تا در میخانه کمی مست کنم

                                               جرعه بالا بزنم آنچه نبایست کنم

بی خیال همه کس باشم و دریا باشم

                                                   دائم الخمر ترین آدم دنیا باشم

آنقدر مست که اندوه جهانم برود

                                                  استکان روی لبم باشد و جانم برود

ساقیا در بدنم نیست توان جام بده

                                                   گور بابای غم هر دو جهان جام بده

برود هر که دلش خواست شکایت بکند

                                                  شهر باید به من الکلی عادت بکند...


نظرات 1 + ارسال نظر
بریدا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

می روم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه ی خویش
به خدا می برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه ی خویش...

حرف هایم گم می شوند
میان لحظاتی که تو را سهیم می کنم در خودم

دیدم که در آن آیینه هم جز تو کسی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد