ماه من

ماه من


پشت ابرها می ماند


وقتی که نیستی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بریدا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

من تو را همچون روزهایم که در ناباوری
گذشته
می ستایم
تو گذشته ای هستی
که زمانی با ن تجربه شده ای

روزگاری که جنون رونق بازارم بود

تو نبودی که بیایی به خریداری من ...

ریحانه پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ http://reyhaneh24.blogfa.com

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم
و به اندازه هر برق نگاهت نگران ...

تو به اندازه تنهایی من شاد

بمان ...!!!

چشم من به چشمت افتاد یادته

کاری که دست دلم داد یادته ...

بریدا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

اگر بخواهی نگرم داری دوست من
مرا از دست داده ای!
چون من
که تو را از دست داده ام

هرچیز را که می خواهی داشته باشه باشی

رهایش کن

اگر برگشت مال توست

اگر برنگشت

از اول هم مال تو نبوده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد