دیوانگی


درد تنهایـــــــــی کشیــدن

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانـــگی

و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همه فصلهایِ قشنگِ زندگیم خریده ام

تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان

دیوانـــــه، خود خــــواه، بی احساس

نمیــــفروشــــــــم....!!!!


نظرات 5 + ارسال نظر
بریدا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

شده ای شبیه به خط خطی های من!

آدمها به مرور شبیه یکدیگر می شوند ...

سپیدبانو شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ب.ظ

زیباوعالی.........

ممنون بانو
خوش آمدید

الهام سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ http://elham7709.blogsky.com

از مرز دیوانگی من تا جنون او به وسعت یک دشت زندگی فاصله افتاده. ..

اکنون که شکسته ایم مشکن ما را
اینگونه به زیر پا میفکن مارا

ما در تو به چشم دوستی می نگریم
ای عشق مبین به چشم دشمن ما را ...

بریدا پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ

شبیه من نشو لطفن
آدم های شبیه من، ترسناک می شوند برایم و
حذف شدنی البته

آدمها به مرور شبیه به هم می شوند

ضمنا عنصر وجودی من ابه
در هر ظرفی شکل اونو میگیرم

بریدا سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ

چ بد

در کوی شما گرچه خبر نیست شما را

ماییم که دیوانه انگشت نماییم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد