صبر کن

صبر داشته باش

صبر داشته باش

صبر داشته باش


وقتی عاشق کسی میشی که مال تو نیست

و مال تو نخواهد شد !


باید صبر داشته باشی

خیلی زیاد


روزی که نباشد دگری بر سر کویت 

                                                دانی که زاغیار وفادار ترم من ...

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:20 ب.ظ

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم...
من از قبیله زلیخا آمده ام ...
انقدر عشقت را جار میزنم...
تا خدا برایم کف بزند...
فرقی نمی کند ادم باشی یا فرشته...
زنانه پای عشقم می ایستم...
مردانه دوستم بدار...

باید به تو زنجیر کنم بند دلم را ...

Paiez پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:34 ب.ظ

عاااااالی بود...

سپاس

دختر حوا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:50 ب.ظ http://sademeslezendegi.blogsky .com

وقتی عاشق کسی هستی که هبچوقت قرار نیست مال تو بشه نباید به خودش بگه صبر داشته باش باید بگه مسیرتو عوض کن، داری عمرتو حروم میکنی!

این عقل و عشق هردو به یک جو نمی روند
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم...

مهر-بانو پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 05:02 ب.ظ http://yadnevesht-matin.blogsky.com/

پروانه هم شبیه من ازساده لوحی اش
دلبسته ی گلی ست که درکش نمیکند

محمد_علی_بهمنی

سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد