Cher-Dov'e L'Amore

Cher-Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
I cannot tell you of my love
نمی توانم از عشقم برایت بگویم          Here is my story    
این داستان منه                                         
I'll sing a love song
ترانه ای عاشقانه خواهم خواند                                        
Sing it for you alone
تنها برای تو میخوانمThough you're a thousand miles away
گرچه تو هزار مایل دور هستی                                          
Love's feeling so strong
احساس عشق خیلی قویه                                             
Come to me baby
پیشم بیا عزیزمDon't keep me waiting
مرا در انتظار نگذار                                              
Another night without you here
شبی دیگر بدون تو در اینجاAnd I'll go crazy 
من رو به جنون میکـِشه
There is no other there is no other
دیگری وجود نداره دیگری وجود نداره
No other love can take your place
هیچ عشق دیگری که بتونه جای تو رو بگیره
or match the beauty of your face
یا با زیبائی صورت تو برابری کنه
I'll keep on singing til the day
آنقدر به خواندن ادامه میدم تا روزی کهI carry you away
تو را از خودتت بیخود کنم
With my love song
با ترانهء عاشقانه خودمWith my love song
با ترانه عاشقانه خودم
Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
Where are you now my love?
الان کجائی عشق من
I need you here to fold me
در اینجا به تو احتیاج دارم تا در آغوشم بگیری
Whispered so sweetly
خیلی دلنشین زمزمه کردی
Feel my heart beating
تپش های قلبم را احساس کنI need to hold you in my arms
احتیاج دارم که تو را در میان بازوانم بگیرم
I want you near me
می خوام که نزدیک من باشی
Come to me baby
Don't keep me waiting
Another night without you here
And I'll go crazy
There is no other there is no other
No other love can take your place
or match the beauty of your face
I'll keep on singing til the day
I carry you away
With my love song
With my love song
Non c'e nessuno
(there is no other)
دیگری وجود ندارهNon c'e nessuno
Non c'e nessuno
Bello come te e ti amo
(as beautiful as you and I love you)
به زیبائی تو و من تو را دوست دارم
Come to me baby
Come to me baby
Another night without you here
And I'll go crazy
There is no other there is no other
No other love can take your place
or match the beauty of your face
I'll keep on singing til the day
I carry you away
With my love song with my love song


دانلود آهنگ از اینجا

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 05:36 ب.ظ

لذت بردم از شنیدنش

خوشحالم خوشت اومده

سلام

آنا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام. مدتهاست می خوام بیام سلامی کنم. خوبی؟ چه خبر از بچه‌ها؟ اوضاع کار چطوره؟

سلام
خوبم
مرسی
هنوزم آب می کوبم
هنوزم سیل میریسم
هنوزم باد می روبم ...

Homa یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 03:25 ب.ظ

هرساعتی که دوست داری من هستم

نیستی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد